Tell me, baby, why don't you love me when i make me so damn easy to love?


I Lördes följde ja med Kate till Ikea! Hon behövde köpa lite inredning till hennes rum. En av sakerna hon ville ha hette "skubb" så hon gick hela tiden runt och sa de och trodde de va ett svenskt ord? Alla saker hette sjukt udda ord..de va ju inte ens svenska?! Va fan e skubb lixom???

Sen åt vi svenska köttbullar...åh ja dom smakade iaf som svenska köttbullar! kul att dom lyckats göra nåt rätt iaf, haha. Ja köpte även hem lite svenskt godis bla. marabou!

Senare blev de middag på en skandinavisk resturang the pipeline vid Liverpool street. Vi va runt 15-20 tjejer och de flesta var svenskar och resten tyskar. Några av tjejerna hade hittat till min blogg! skooj!

Jag beställde köttbullar och mos igeeen haha. De va de enda som lät riktigt svenskt på menyn ju.. hehe.

I Söndes blev de bbq hos Lee i aldgate. De va trevliigt..!(har dock ingaa bilder) Dagen efter var de bankholiday, så ja stack till Notting hill carnival med carmen, olly å nårra till...Mycket oväsen, musik och dansande männsikor!

Ja missade de färgglada paraderna! Lite var de men inte mkt. Var nog mer första dan. Men ja valde att skippa de då.. Men men, jag är här nästa sommar oxå! Då ska ja va där båda dagarna!

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh vad gott med köttbullar!

Nej vi har inte träffats, men tror jag känner några som du känner elr nåt sånt, haha

2010-08-31 @ 21:33:41
URL: http://lovisaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0