Whats meant to be will always find a way..



Har inte varit på humör idag. Vet inte riktigt varför..Men alla har ju sina bra och dåliga dagar! Kände bara för att stoppa ner ett äpple i truten idag på ungarna så ja skulle få slippa höra deras eviga skrikande och gnällande. Dock blev min dag aningen bättre efter att ha städat mitt rum. Ja asså de va inte själva städandet som gjorde mig glad utan att ja faktist lyckades hitta 120 pund! De va ju mina födelsedags pengar från min värdfamilj, haha. Ofta att jag lyckades glömma bort dom?! Är dock fortfarande inte på humör och nu vet ja varför.. Låten ovan passar bra att lyssna på just nu... (gammal men fortfarande bra! hehe) Tänker hoppa ner nydushad i min nybäddade, men mindre bekväma säng nu (man känner ju för f*n fjädrarna rakt igenom) och hoppas på att imorgon blir en bättre dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0