Sweetie i know your game. I play it better


stack till B@1 (favorit baren) med Kate occh Katie!

När vi kom in genom dörren fick vi applåder av bartendrarna... haha?!

Efter många goda coctalis, mötte vi upp Helene och tog lite bilder runt piccadilly circus

you and me my crazy german friend!! (:






Sen drog vi vidare till Whiskey Mist och stod och köade i minst 45 min och kön rörde sig knappt! Så vi pallade inte asså och stack hem till Kate. Jag trodde dock att jag skulle hinna ta sista tunnelbanan hem, men de gjorde ja inte. Så ja hamnade på ett busstop vig high street kensington och gissa vilken ja träffade där Carmen? Darren? hehe. Så sjukt random... tog bussen till tottenham sen, men den stannade ju inte på samma ställe som sist, så ja sprang runt där och letade efter bussen ja behövde byta till. Hittade tillsist busstopet efter 20 min och börja snackade med nån från Turkiet som knappt visste va Sverige va får nåt land, hjälpte två killar från slovakien som va sjukt dåliga på engelska och små snackade lite med en spansk tjej. Kommer på bussen och där sitter en gubbe framför mig och snackar konstant heeela vägen hem. Somnar och åker för långt, men får följa med busschaffören tibax. Hoppar av vid rätt stopp och går en bit och sen kommer en kille förbi och försöker få med mig i bilen (fråga mig inte hur ja fortfarande vågar gå där själv) Var hemma runt 5 nån gång så har sovit hela eftermiddan..

Ikväll hade ja bara tänkt dra hem till en vän snacka, äta och kolla lite på film! Skulle träffat T idag oxå, men nä så blev de inte...blev ett bye bye över telefonen istället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0