Forget about the people from the past, there's a reason why they didn't make it into the future

Fick panik idag när jag tog hand om barnen...ja satt där uppe och helt plötsligt hör ja hur nåt dunsar ner från trappen och sen en smäll. Springer i blixtens fart till trappen och ser Nadia på golvet. Ja blir livrädd, frågar var de gör ont, känner över hela kroppen, huvudet, magen, ryggen och resten. Släpper sen inte blicken från henne och förbjuder henne att gå i trappen. Frågar henne då och då om de gör ont nånstans för att se efter att hon inte fått inreskador, dom märker man ju inte direkt. Dom kan se ut som blåmärken först. Kunde inte hitta något mer än ett rödaktigt blåmärke på pannan. De måste tagigt i hårt. Sen kommer mamman hem...

Jag: - Nadia fell down the stairs and she hit her head, but i think the rest is good...
Min värdmamma - haha, did she fall all the way?
Jag: - eeerm...no, 7 steps something i think..
Min värdmamma: - okey...

Jag blir värsta nervraket när sånt händer!! Hur kan hon ta de så lätt??

På tal om något roligare...så ska ja snart dra mig till east Finchley för att möta upp Carmen och två vänner till henne.. Hon har varit i Sverige och hälsat på men kom tibax till London i måndes! Har saknat att få höra alla fina kommerntarer jag brukar få från min stockholamare, tex hur ful skånska ja pratar!


Kommentarer
Postat av: Carmen

hahahaha aawwwww

du fick nog höra lite för mkt o det ber jag om ursäkt för. han ska få en utskällning!

2010-08-26 @ 11:14:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0