I'm old enough to know better, but young enough not to care.

Ush nej ingen bra dag igår och den blev ju bara värre...haha. Träffade ju Carmen igen vilket va kul dock och två killkompisar till henne. Kom så grymt bra överens med ena killen att man skulle kunna tro att vi va soulmates! eller INTE... kan inte minnas sist jag träffade en sån dryg människa. Han ville så gärna veta va ja tänkte och trodde han kunde läsa av mina ansiktsutryck. Han är dock inte den första... Varje gång han frågade nåt lät han inte mig svara och satt istället orden i munnen på mig.. Tillsut fick ja nog.. tog tåget hem och glömmer min värdpappas paraply på tåget. Tar sen bussen och hoppar av vid mitt stop. Går 2 meter och ser sen världens största pöl vid sidan av vägkanten samtidigt som jag hör en bil komma i full fart bakom mig. Hinner inte mer än att tänka "shiiiit" och sen kommer världens största våg över mig, å nej ja skojar inte!! Hela jag blev blöt och ända in på underkläderna!! Stod sen på gatan och skrek och svor för mig själv på svenska.. ja visste inte om ja skulle skratta eller gråta...

Kommentarer
Postat av: Alina

Men usch! :(

2010-08-26 @ 23:06:10
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Carmen

skratta babe skratta! livet e piss i know. im made of it :)

forlat for i forrgar, im so sorry! ska sla honom nar jag hamtar min schal idag!!!!

2010-08-27 @ 11:42:33
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0