Enjoy yourself! These are the good old days you're going to miss in the years ahead.


I fredes åkte vi dubbeldäckare , tyckte emma va skoj! haha...

Vi hoppade av i Wanstead för att ta tunnelbanan (stationen som ligger närmast där ja bor)

Medan vi väntade passade vi på att kramas lite!!

emma försökte göra en Carola.. ?

Såhär kul kan man ha i tunnelbanan...


Sen blev de shopping på Oxford street. Här är Emma inne på New Look! (shoe heaven.!)

Dag 9

Dag 10 - Torsdes jobbade ja länge så vi stannade hemma, tittade på tv och mös med godis!



I fredes begav vi oss till Natural History museum!




Här är Emma utanför museet (Det är gigantiskt!)

Sen åkte vi till Westfield och shoppade...again! haha

Emma utanför märkesbutikerna och hennes två silvriga vänner..

Jag & min andra halva inne på toan..hehe

Dag 11


Lördag morgon stack vi till Notting hill för att gå på Portobello market! Vi åt bla. crepes med nutella tills vi va påväg att spy..

Senare på kvällen drog vi till klubben bond, vid carnaby street!


med ett gäng super häärliga tejer!





Dag 12
Hade skitkul igår men vissa fick ju i sig liiiite för mycket, så de blev att se efter dem restan av kvällen sen hehe. Historian om lördagskvällen kan göras låång..men slagsmål, blod, spyor och tårar samanfattar den ganska bra..galet! hehe. The faboulse life of London? Fick sen skjuts hem ända fram till dörren av en vän. Kändes grymt skönt! Hatar nattbussar asså!


Sista dagen! - Söndagen sov vi typ bort. Hann iaf med en snabb runda till Oxford street för att köpa de sista sakerna innan emma skulle hem. Gick och la oss runt 10-tiden kanske och gick sen upp vid halv 4 nån gång. Åkte med emma på bussen till flygplatsen, sa hejdå, kramades och grät... nu känns de tomt här :( Men är så glad att hon kom för vi har haft de sååå GRYMT kul! Ååååh!! <3


Kommentarer
Postat av: Angela

jag har ju druckit på tok för mkt redan där! shit, vilken oattraktiv tjej alltså, haha!

2010-08-10 @ 01:38:20
URL: http://nangela.blogg.se/
Postat av: Trees

Oh jasså vart i london bor du?:D Ja det kan vi absolut göra! Jag bor nära richmond..

Våran agency har redan haft två stycken grupp intervjuer så jag tror han har fått ihop 10 st nu men om jag hör annat så kan jag ju alltid ta ditt nummer?..

2010-08-10 @ 17:05:51
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0