It’s a funny thing coming home. Nothing changes. Everything looks the same, feels the same, even smells the same. You realize what’s changed, is you.

I torsdes var flyget 1,5h för senat pga. snöstormen när jag landade i Göteborg. Lite läskigt men de gick bra. Pappa mötte upp mig på flygplatsen och sen spenderade jag natten i sommarstugan. Vaknade sen upp mitt i natten av att de var så j*vla varmt. Båda elementen var på och den öppnaspisen brann för fullt. Jag har ju bott i en igloo den senaste tiden (Läs: engelska hus/lgh). Dagen efter kom morfor så jag fick åka med han hem till skåne. Nu har jag har varit i min lilla håla i någon dag och jag känner mig redan uttråkad. Dessutom saknar jag mitt andra hem...London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0