Like fire and rain, You can drive me insane, But I can't stay mad at you for anything.

Tänkte lägga upp lite bilder från julbaket och julafton men självklart så dog min kamera precis. Dax att leta efter en adapter kanske?? Nej nu när julen och allt ändå är över så tycker jag snön också kan försvinna med den. Jag går inte en meter i detta vädret, så jag har suttit inne och underhållit mig med lost säsong 2. Finns inget bättre! hehe. Men nu kom louise precis och störde så nu blir de harry potter istället!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Sorry för segt svar! Jag fotar med en vanlig digitalkamera, en Casio EX-H15. GRYM! Den är lätt att använda och bilderna blir riktigt, riktigt bra! Den är ett superbra alternativ till en systemkamera, bilderna blir nästan lika bra!

2010-12-29 @ 15:17:30
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0