I wonder if I ever cross your mind. For me it happens all the time.

Har sammanfattat lite av vad som har hänt de senaste dagarna. Har blivit väldigt lat med att blogga på senaste...De lär de dock bli ändring på så fort jag kommer tillbaka till London igen. Händer inte mkt intressant i denna skithålan kan jag lova...



Måndag:
Tre rätters middag med kusinerna hemma hos oss. Tomatsoppa stod som förätt, kyckling gryta med curry och ris som huvudrätt och chocklad fudge med grädde som efterrätt. Men av någon anledning så hamnade större delen av grädden överallt förutom på kakan :P I vilket fall som helst så blev de riktigt gott och vi blev så mätta att vi rullade fram. I helgen hade vi tänkt göra nåt liknande. Kvällen avslutades sen med några avsnitt av lost.

Tisdag:
Spenderade större delen av dagen på ikea med kusinerna. Medan jag och Bina letade bord till hennes lägenhet så sprang elin och ellen efter ikea pojkarna :P Blev några avsnitt lost sen på kvällen och satt sen uppe halva natten och snacka med elin och ellen om allt mellan himmel och jord.

Onsdag:
Känner mig mer död än levande idag. Skulle haft en telefon intervju idag med en familj från London, men jag hörde aldrig något ifrån henne. Börjar få lite smått panik nu. Det är snart nyår och jag har fortfarande inte hittat en familj. gah! Imon kommer lillebror och pärorna hem. Dom har spenderat några dagar i vår sommartuga. Bäst å städa huset nu snart kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0