Tell me what's a girl to do when she's crying inside? I'm about to go and say, I'm jumping off this train, Whether wrong or right, I'll be gone by night


Ni missade väl inte victoria secret show ikväll? En av mina favorit modeller är helt klart Adriana Lima!

Var i stan en runda med Louise idag och köpte en topp till nyår. Känns skönt att detta året snart är slut. Vill verkligen gå vidare nu och börja om på ny kula. Detta året har dock varit ett av de grymaste åren i mitt liv. Jag kan tacka London för det! Flytten till London förändrade inte bara mitt år men även mig själv. Jag har verkligen vuxit som person och blivit mycket mer självständig. Får hoppas på att detta året blir ännu grymare. Kommer dock bli sjukt svårt att slå 2010!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har verkligen förändrats honey (på ett bra sätt), men det vore väl konstigt annars med tanke på en sådan stor förändring i livet :) keep up the good work! <3

2010-12-31 @ 01:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0