I'll spread my wings and I'll learn how to fly, I'll do what it takes til I touch the sky


Har precis skypat med familjen från shepards bush. Hoppas, hopppas att dom väljer mig! fingers crossed!! Men nu väller den här ångesten över mig. Den där ångesten om vad jag vill göra med mitt liv. jag vet jag är 20 och jag är ung, men tiden går galet fort! Om mindre än 5 månader så är jag ju faktist 21 ! Tänk om jag står där som 30-åring och fortfarande inte vet va jag vill göra? Jag vill lixom gå vidare med mitt liv för au-pair kommer jag bara orka va i max i ett år till. Men vad händer sen då?

Kommentarer
Postat av: Alina

Man lär sig av allt man gör. Klart du inte kommer vara aupair hela livet liksom. Men jag tror ändå det är ett bra jobb att ha gjort, man lär sig så mycket av att vistas i en främmande familj. Och LUGN, du är ung! :)

2010-12-09 @ 22:44:38
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0