Will you tell me once again how we're gonna be just friends? If you're for real and not pretend then I guess you can hang with me

Många tankar har rört sig genom mitt huvud den senaste tiden och därför har de inte blivit mycket bloggande. Jag längtar verkligen tillbaka till London nåt enormt och jag har sökt familjer för fullt, men ingen har varit bra nog. Men de är ju trots allt jul snart så lite glad får man väl va. Imon blir de julbak också med mina fina kusiner! (snyggingen på bilden nedan är sawyer från lost. Den serien är sjukt beroende framkallande! fattar inte hur jag kunnat missa den?!)



Kommentarer
Postat av: Bina

Nej det fattar jag verkligen inte hur du har kunnat missa!! Josh Holloway är SÅÅÅ jäkla HET :D

2010-12-23 @ 01:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0