England are out of the game...

Såg på matchen igår med Ida och Carmen i nån pub på leicester square/China Town. Inte för att jag är speciellt fotbolls intresserad meen...haha. Ja måste ha varit den enda som stod och skratta när England förlora.. ja kände de på mig hela tiden. Jag och Ida firade iaf Englands förlust med mumsiga crepes! Jag hade chockladglass, chokladsås, grädde och jordgubbar i min! mums! Sen smälte den ju hyffsat snabbt så man fick allt på sig ungefär... sen låg vi och bara njöt av solen i Hyde Park resten av kvällen. De var tydligen den varmaste dagen på året här i London!


Man kunde köpa med red beans??? i glass??? ew...

mums ((:

en söt ida!


Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, glass!!

2010-06-29 @ 10:24:17
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Carmen

ah var hittade ni dom crepsen?

asso vet inte om det arr mitt bloglovin som ar fel men detta inlagget skrev du jue i tisdags o det kom upp nu pa min :s skummt!

2010-07-02 @ 08:18:58
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0