L.A next ?



Jag hade en lite pratstund igår med min värdmamma.. Vi snackade bla. om resor eftersom dom nyligen varit på barbados. Hon frågade vart jag hade velat att mitt nästa resemål skulle vara och jag svarade USA. Senare kom min värdpappa upp med denna och sa att jag skulle ha den som en liten hjälp på vägen :) ..Och här om dagen fick jag en chockladask från Paris. Dom är alldeles för generösa! hehe. Vet inte om USA kommer va mitt nästa resemål men dit kommer ja iaf åka snart!! :) Kanske skulle man testat på att va au-pair där ett år oxå?? why not? :)


Kommentarer
Postat av: Alina

Men hjälp vad gulligt! Är dom rika eller? :P

2010-06-09 @ 15:32:45
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0