all the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

I fredes hade jag bestämt mig för att ta de lungt och lägga mig i tid, eftersom jag skulle på marknad dagen efter. De skulle blivit en drink på en pub bara, men vi stack istället vidare till sketch för nårra drinkar till.. skulle gå på toa och tänker va fan är detta?? Hela ovanvåning var vit med något som liknade stora vita ägg. Det var alltså toaletter, skit coolt!! haha. Drog sen vidare till någon klubb och däckar sen hos en vän.. blev max 3h sömn. ja vet inte, men när jag sover borta och har druckit, så är de omöjligt för mig att sova längre än 3h! Drog sen till den närmaste tunnelbanan och upptäcker att de va precis där jag hamnade förra lördan när ja skulle hem? haha.

Åkte direkt till notthing hill gate för att gå på porto bello market med Anne och Kate. Inte visste jag att notting hill var så mysigt och fint! Jättekul marknad med många fina grejer! Ska absolut gå tibax ! Blev dock inget köpt. Kunde inte direkt koncentrara mig. Ville mest bara hem och sova..hehe. Men jag hade lovat kate att hänga med henne ut på kvällen, haha. Så de blev inte mkt mer sömn för min del. Vi var först på någon middagsbjudning i närheten av south kensington. Där blev de mumsig sushi och sjuukt god efterätt! Gratis smakar bäst (a) hehe. Sen drog vi vidare till cuckou för gratis drinkar och massa dansande på soffor! Somnade sen på en efterfest i bayswater och fick 3h sömn till. Tog tunnelbanan hem så fort jag vakna och fortsatte sova.. och nu hade jag tänkt att fortsätta med de ! haha. Familjen är ju borta nu, yeees! Men ska babysitta nårra timmar till grannen imon.. najs med lite extra pengar!


Såhär såg toaletten ut utanför...

och inuti ! lite annat än man är van vid kanske :P

De va ganska stort och öppet, syns lite om man kollar i speglarna!


porto bello market i notting hill..

jag & Anne..

kate & Anne..

massa färglada hus kunde man se lite här och var..

så fiint :))

Jag & Kate på middan..mm sushi!!

Mätta & belåtna ;)

klockren bild på Ariel (promotern) och Kate, hehe

på soffan inne på vip rummet

en av de bästa helgerna hittils <3


Kommentarer
Postat av: Ida

hääärligt! vet du vad som händer på midsommar?

2010-06-21 @ 17:10:07
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0