Midsommar

Sitter här och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... för jag tänker inte sätta mig på tunnelbanan i denna värmen!! hehe. Idag är de ju midsommar oxå..eller ja i Sverige är de ju det! Här hade dom midsommar i måndes eller tisdes? Fast dom firar ju inte den dagen.. Alla London-svenskar kommer dock fira svensk midsommar, fast inte fråns imon i Hyde park eller kyrkan. Ska bli skoj och lite...annorlunda hehe. Ska försöka fixa min krans om kan hitta blommor här nånstans??

Tänkte berätta lite om de senaste dagarna oxå. Har ju inte hunnit blogga...Var på bio i onsdes iaf med Carmen och såg Letters to Juliet, sen kom Ida och så blev de mumsig sushi. I Torsdes blev de parkhäng i Hyde park. Sen gick jag en runda på oxford street i jakt på en midsommar kläning. Rätt som de var så får man vatten slängt i ansiktet från ingenstans!? gah!! Försökte tänka posetivt...de va ju inget ägg eller piss iaf! Stackars Carmen och Alessia! hehe. Hittade iaf en kläning på rean för 13 pund! Så de muntrade upp mig en aning.. Stöter sen på en brändskadad människa nere i tunnelbanan och blir skit rädd. Han såg ut att komma direkt ur en skräckfilm, stackars människa!! Får rysningar av sånt..Sen påväg in till tåget fastnar mina påsar mellan dörrarna. Dom öppnar sig inte direkt heller. Kändes lite sådär pinsamt faktist att man kan lyckas va så klumpig...Svettades sen som en gris på tåget.. Undra om dom har hört talas om air condition här??? Hade iaf en mysig kväll sen med film och mys i hängmattan under stjärnorna...


Piff & Puff i Hyde Park

mumsigt med glass!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0