I'm a dancefloor lover, Baby there's no other, Who do it like I do it yeah

Har varit lite dålig uppdatering men jag har varit ganska upptagen de senaste dagarna. Ska försöka sammanfatta helgen iaf. I fredes drog vi först till movida på oxford street och slog klackarna i taket! När dem stängde där drog vi vidare till en annan klubb i närheten och fortsatte skaka rumpa tills klockan närmade sig halv 6. Då blev de en frukost på macdonalds innan tunnelbanan började gå igen. Snacka om en awsome kväll med non stop dancing! och för många gratis drinkar...hehe. Ville lixom aldrig att kvällen skulle sluta!!<3 hehe

I lördes var ja egentligen alldeles för bakis för att göra nåt.. Men efter 3h sömn ringer carmen och undrar om jag är påväg till parken än haha. Så jag tvingade upp mig själv och åkte in till stan för att lägga mig i hyde park med de andra girlsen. Tog inte många sekunder innan man däckade i sängen igen när man kom hem... härlig bakis dag med andra ord hehe..

Idag har jag nästan varit lika seg... Men jag tog mig in till Liverpool street iaf för att gå på brick lane market med girlsen. De hade massa god mat och jag hittade ett par heels för bara 10 pund, inte illa ! Är ju Sveriges nationaldag idag oxå så de firade vi med nårra kopparbergs cider på svenska puben lite senare på kvällen. Var även en sväng imon den svenska affären. Nu känner ja bara för att soooova!!!! godnatt! ( Här kommer lite crazy pictures från i fredes )













Kommentarer
Postat av: Kate

Hahahaha! Why do you look so good on all the pictures and I look like crap??? I had a sunburn! :-D

What a wicked night! :-*

2010-06-07 @ 08:33:43
URL: http://nina-ist-in-london.blogspot.com
Postat av: Mici i USA

Hej, vad roligt att du är au pair i London! Det hade jag också lite tankar på, men valde USA istället. Jag har tyvärr ingen msn, men om du vill veta lite om livet som au pair i USA, spana in kategorin "Tips till blivande au pairer" i min blogg...och tveka inte att ställa frågor, jag svarar så fort jag kan!!



Jag är au pair i USA två veckor till, sen blir det tre veckors semester i NYC, LA och Vegas - häng på och kolla in min bildrika blogg!

2010-06-07 @ 15:19:59
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Mici i USA

Jag har pratat om att jag åkte med Cultural Care flera gånger om du tittar in i kategorin "Tips till blivande au pairer" som jag pratade om, och det finns länkar där också. Annars är det smart att googla "au pair i USA" så kommer alla stora agenturer upp.



Några andra frågor? Men som sagt, kolla gärna in ovannämnda kategori och ställ fler frågor om du har dem!

2010-06-08 @ 15:16:00
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0