Tack för en fin 20-års dag!

Min värdmamma och barnen kom sjungandes imorse med en lite chokladmuffins med ljus. Syn bara att jag redan hade vaknat och stod inne på toaletten då haha. När jag öppnade dörren stod dom där alla tre och sjöng så fint! Så himmla gulligt! Bästa början på en födelsedag! (: Efter de mötte jag upp carmen och Emelie i parken för lite sushi, cupcakes och vin. Inte världens bästa väder men de va mys endå, hehe. Sen tog jag och Carmen en runda på stan och jag köpte min kläning till imonkväll. Sen blev vi himla hungriga och slängdes i oss tacos och satte oss sen på en bar och tog några cider/öl. Tack för en fin födelsedag och tack för alla grattis!! Imon kväll firar vi vidare med god mat, goda drinkar och maaaassa dans! Längtar!! ;) 



Muffinsen ja fick imorse :3


Presenten från familjen, va kan de va?? ((:


Choklad, ett fint grattiskort och money :3


Carmen & jag i parken, (jaa vi dricker vin ur mc-donals muggar :P)


Carmen och hennes värdmamma hade gjort super goda cupcakes!!


Emelie & Carmen (:


Vi upptäckte lite sent att de va kork på flaskan :P Men carmen
den lilla alkohlisten gjorde allt för att få upp den :P


Upptäckte denna inne på omklädnings rummet på next på oxfordstreet.
Sikken lyxig service då! ;)


När jag kom hem snubblade jag över den här paketen (:


De va från familjen & mormor & morfar! (: Grattis kort, tidningar, godis
och den där lilla grejen ser ut som ett överfalls alarm :P Har inte vågat
testa de för barnen sover :P TACK! <3





Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, det låter som en mysig födelsedag! Men ett tips, testa INTE det där överfallslarmet. Det är världens värsta ljud. Man kan liksom inte tänka. hehe. Ses ikväll! :)

2010-05-01 @ 13:06:10
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahaha tack det uppskattas. har du lust att maila bilderna till mig pa min mail??? :D

puss ses ikv!

2010-05-01 @ 16:57:29
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0