Wednesday

Ush har blivit riktigt förkyld nu. De både syns och känns. Inte så konstigt kanske med tanke på hur jag och Carmen sprungit runt, mitt i natten i hela London under helgen och frösit aset av oss haha. De hindrar mig dock inte från att dra ut och träffa lite vänner ikväll (även om jag kommer vandra hem som en zombie)
Har inte rirkigt orkat klä på mig idag heller, så ja går fortfarande runt i min mjukis tröja och mina gosig sockar (som ja i vanliga fall sover med). Ska försöka hinna platta håret nu med innan ungarna vaknar. Plattången luktar bränd skinka ungefär. Har ju tappat den i golvet ett x-antal ggr men den har inte brunnit upp än iaf. Vi har någon här på besök nu oxå och som ska stanna här i några nätter tror ja.. (inga playboy reportrar denna gången hehe) Hon är här för att hälsa på sin familj bla. som hon va au-pair hos för 20 år sen, cooooolt.


Kommentarer
Postat av: Carmen

bah skyll pa mig du :P

ar det svenska kyrkan du menar ikv???

2010-05-12 @ 14:49:55
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0