Efter regn kommer solsken..

Känns inte riktigt som om ja fick fram allt jag ville säga i mitt förra inlägg och de blev mest bara massa flum på slutet. Lovar att jag inte ska sitta och flumma vidare på de nu. Blev ju hur långt som helst hehe. Suger på sammanfattningar! Men nu har ni förklaringen alla ni som undrat varför jag bytt familj gång på gång. Men vad jag menade med att ingen fanns där och stöttade, så menade jag att de inte fanns någon där på plats eller ens i näreheten som kunde komma och hjälpa eller bara trösta mig. De finns lixom ingen att gå till, ingen som kunde sitta brevid och torka dina tårar, som man vanligtvis är så van vid. Ja kände inte en kotte?! Den enda som egentligen VERKLIGEN stöttade mig och ville hjälpa mig (men som inte var där) var ingen av mina "närmaste vänner" som jag trodde och hoppats på... Utan Janina min gammla gymnasievän. All creeds till henne alltså!! Glad ska man va om man har henne till vän! <3


Btw, solen ser ut att vara påväg tibax! woho! :D


Kommentarer
Postat av: Abby

kom INTE o säg at jag inte hjälpt dig Mem!

du ringde på min 20års dag o grät o va gjorde jag?!? du sa inte ens GRATTIS men det sket jag i för DU behövde mig.. fick jag ens TACK för den gången?!? och VARFÖR i helsike tror du att du inte får någon "hjälp" när du ska vara otacksam? OCH skulle du ha kommit till mig en gång till hade jag inte dissat dig, jag hade varit där om du bara hade bett mig eller en av "dina närmaste vänner".... du frågar inte ens hur vi har det här hemma varför ska vi då ALLTID komma till dig när du inte ens HÖR AV DIG och du inte alls har någon hemlängtan? varför ska vi alltid höra av först? kom INTE o säg att vi inte har försökt o varit där för dig när du har dig själv att skylla på! är trött på det nu.

skönt att du har det bra men nu räcker det.. nu är det din tur att förtjäna våran vänskap för vi har fått nog. jag har ialf.

2010-05-12 @ 16:37:17
URL: http://nonameuse.blogg.se/
Postat av: Louise

asså vet inte om texten ovan var riktag till mig, men har faktiskt något jag vill säga med!



För det första har du gått och blivit totalt egoistisk med tanke på vad abby gjorde för dig och sen du skriver så.!



och JA jag har inte brytt mig specielt mycket om dig i London för vi var inte direkt vänner när du stack. Så jag vill inte ha någon creds för att ha stöttat dig, men jag har inte brytt mig för DU sa upp vår vänskap! DU sa upp den fast att det var DU som svek mig,



efter vad du och Lukas gjorde mot mig tror du seriöst att jag skulle stötta dig?



här är vad jag BORDE HA GJORT.

jag borde ha bett dig dra åt skogen, jag borde ha bokat av din jävla flygbiljett till Thailand och låtit dig stanna hemma! och aldrig mer pratat med dig.



men gjorde jag detta? nej!



istället GJORDE JAG:

lät dig följa med en hel månad till thailand, FÖRSÖKTE verkligen komma över vad du gjort, och på Klaras fest GICK JAG fram till DIG och sa " jag saknar dig emmelie!" JAG kom till DIG! det borde varit du som kom till MIG! jag sa till dig på Klaras fest att jag saknade dig att jag ville vi skulle prata igen.



hörde du av dig efter det? försökte du vara en vän till mig igen efter det? NEJ, så jag fick dissen av dig två ggr fast att du var den som gick bakom ryggen på mig!



jag ville inget mer än ha tillbaka dig, men du gjorde det ganska klart att du inte ville.



sanningen svider , dina "närmsta vänner" har inte hjälpt dig för du har helt enkelt inte förtjänat det!



och som abby säger : det är verkligen kul att höra att du trivs i London. . och för din egen skull hoppas ja att du uppskattar dina nya vänner i London mer än du gjorde med oss. och aldrig går bakom ryggen på dem så som du gjorde mot mig!

2010-05-12 @ 18:17:09
URL: http://louisestridsberg.blogg.se/
Postat av: Abby

men det var inte barsnligt att ta upp det på bloggen att vi inte ställde upp för dig..

ja vi lägger ner detta nu

2010-05-12 @ 18:53:10
URL: http://nonameuse.blogg.se/
Postat av: louise

jag tog åt mig för att det faktiskt är så att jag HAR stöttat dig lite när du varit i london. När du berättade på msn vad som var fel så stöttade jag och sa att du skulle fortsätta skriva så jag visste om det löste sig, men du slutade ju höra av dig.



och HUR kan du tolka det som att jag vill att du ska låta mig vara i fred när jag gick fram till dig på klaras fest och sa " jag saknar dig, vill vara vän med dig" och Frågade om du ville komma hem till mig när jag var nyoperead? Hur du tolkar det som att jag vill slippa dig fattar jag inte..

2010-05-13 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0