Nu är blondie i farten igen...

Var och hämtade min data för en stund sen.. Lyckades ju få virus på den, så nu har dom rensat och ominstallerat om allt skit på den. Billigt var de ju inte heller.. suck!!! När jag först kom och lämande datan så frågade han vart jag kom ifrån eftersom han inte kände igen språket på min data. Så svarade ja Sverige då ju och han bah "Är Sverige typ samma som Schweiz?" HAHA. Illa att inte veta vart Sverige ligger när man bor så pass nära endå!! eller?? Ingen här verkar veta vart Sverige ligger, skamligt tycker jag!! hehe. Sen när jag kom för att hämta den så frågade han (en annan kille) vilket språk de var, för han hade inte fattat ett skit när han skulle försöka fixa den haha. Men han lyckades iaf, men nu är de på engelska och de gör inte så mkt. Sen hade han tvättat den oxå haha. Den va jättedammig när jag tog dit den. Tog sen en snabb runda genom området för att se om jag kunde hitta någon kul affär eller något annat intressant. Har ju inte gått runt och kikat i mitt område något alls typ. Upptäckte ganska snabbt att de kryllade av indier. Baaara indier hehe. Kändes som ett ghetto och lite thailand-feeling över de hela haha. Hittade ett Tesco och köpte mig lite godis. Pinsamt nog snubblar jag över en box med dricker så att alla trillar ut. Brevid sitter killen som var påväg att sätta dom på hyllan. Ja bara "Ooops SORRY! SORRY!" men han va cool lung å bara "are you alright?" och ja bara "yeah im fine!!". Ja låg ju inte på golvet precis hehe. Sen erbjöd jag mig att hjälpa han men han bah "It's okey, are you alright??" ja bara "eeh yees? Sorry again!!" hehe. Nää sen blev man ju röd och gick och skämdes...hehe. ja är så pinsamt klumpig! gaaaah! Men är man blond så är man hehe..

Nee nu hade jag tänkt att sova en stund. De blir en lugn fredag eftersom jag inte känner mig hundra och sen ska jag ju babysitta ikväll. Igår var jag så trött att jag gick förbi mitt eget hus, haha. Nu rakade ja trycka pa nagon knapp sa ja helt plotsligt inte kan anvande bokstaver med tva prickar oxa. HAHa, bra emmelie! Ett tecken pa att jag borde lamna datan nu tror ja! haha.


Kommentarer
Postat av: Janina

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!



Emmelie, alskade vannen, las igenom den sista biten igen!! ;)



"Nu rakade ja trycka pa nagon knapp sa ja helt plotsligt inte kan anvande bokstaver med tva pickar oxa."



Finner du nagot fel?! ahahhahahaha PUSS pa dig.

Och du? DU hade inte behovt gora ett helt inlagg om mig, gulligt dock! Tack for de fina orden! Jag har sagt att jag finns har for dig, always. <3

2010-05-15 @ 22:12:31
Postat av: Janina

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!



Emmelie, alskade vannen, las igenom den sista biten igen!! ;)



"Nu rakade ja trycka pa nagon knapp sa ja helt plotsligt inte kan anvande bokstaver med tva pickar oxa."



Finner du nagot fel?! ahahhahahaha PUSS pa dig.

Och du? DU hade inte behovt gora ett helt inlagg om mig, gulligt dock! Tack for de fina orden! Jag har sagt att jag finns har for dig, always. <3

2010-05-15 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0