This is how them girls get down, Just another night in London town

Vaknade upp runt 4 tiden idag, fi fan asså haha. Var inte hemma fråns 8-9 nån gång på morgonen. Igår kväll var verkligen gaaalet! haha. Blev först några drinkar på en pub och sen drog vi vidare till Amika. Där blev de än massa dans, massa gratis drinkar och vi hade verkligen grymt kul! Blev dock lite för mkt gratis drinkar för mig och ida mot slutet där..haha. Hamnade tillsist på en "efterfest" i närheten som flippade ur en aning haha. Jag gick sen därifrån med ett rött öga och ett stort brännmärke på handen... don't ask!! haha (och nej ingen slog mig) Okej brännmärket fick jag när jag trillade ur badkaret och tog på elementet brevid mig som var verkligen sviiiiin varmt! Har nårra galna videos från slutet av kvällen när vi sitter i badkaret, men tror inte ida skulle bli så glad om ja ladda upp dom?? haha. När klockan sen var runt halv sex nån gång så tog vi en frukost på mcdonalds innan tunnelbanan började gå igen. Som sagt en riktigt galen kväll blev de..ja iaf för min och Ida's del ! haha.


















Jag kl. 7 på morgon med en elefant, don't ask why!! haha


Kommentarer
Postat av: Ida

ehh.. ja det är ju alltid bra med lite bildbevis... :P men jag undrar fortfarande var DEM DÄR killarna tog vägen..

2010-05-18 @ 11:46:47
Postat av: Ida

förresten VAD filmade du??? helt superhemligt å får absoluuut inte läggas upp nånstanns innan jag sett. vete sjutton om jag VILL se men nu måste jag ju.

2010-05-18 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0