Tuesday

Fy va härligt väder de är ute idag! Har dock inte slutat än men fick sluta lite tigare igår, så ja stack en snabb runda in till stan. Köpte en söt kläning och en ring på New look. På tåget hem var de smokat (som vanligt på central line) Lyckas fastna med tröjan i en killes väska och dras med ut. Dom andra försökt få loss mig men tillsist sa han bara "sorry" och rev bort tröjan och hoppa av...grr! Tur för han att de inte syns nåt nu! Dock syns fortfarande mitt brännmärke. Min värdmamma upptäckte de idag när jag diska "Ohh my goood, how can a radiator be that hot??!!" precis va ja oxå tänkte... Men ja ska väl inte säga nåt. Stackars ida fick värsta brännmärket på ryggen :S Ska nog träffa henne ikväll dessutom och fortsätta skratta åt i lördes :P hehe
 


 Fick denna igår av min värdmamma, muuums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0