födelsedags firande

Ush..har nog inte sovit mer än max 2h i natt för jag kunde ju inte sluta babbla igår kväll när vi skulle sova hehe. Hade iaf en jätte trevlig kväll igår. Även om adam det lilla aset (skoja) inte lyckades få in oss på nattklubben när kön blivit gigantisk. Typiskt! Men jag hade de super trevligt på middan iaf! Sötast var nog endå när resturangbiträdet började sjunga för mig och serverade min cheescake med ett litet ljus och sen började alla i resturangen sjunga för mig! Aww! :D Fick dessutom massa söta kort och roliga presenter bla. svenskt godis, kakor och knäckebröd av mina danska vänner haha :P I slutet av kvällen stack jag, Anna, Adam och min lilla allkohlist Carmen till en pub med grym musik och tog några goda drinkar! Vill tacka alla för en super trevlig kväll, trots att den inte riktigt blev som planerat !!<3


Anne, Leni & Kate (:

lol på mig :P

Kate, jag & Hannah (:

Anna & Lise (:

Mariah, Carmen, Alina & Teija :)

Vi visar upp vår fina dessert? hm :P

Carmen & Anna

Adam & ja

Anna & ja får avsluta (:


Kommentarer
Postat av: Abby

gött att din kväll var bra! :) fin klänning du hittade btw! :D puss

2010-05-02 @ 22:16:46
URL: http://nomaeuse.blogg.se/
Postat av: Carmen

men jag e inte alkholist jue!!!

2010-05-03 @ 02:10:39
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: emmelie

skoja bah carmen ;)<3

2010-05-03 @ 13:57:34
URL: http://emmeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0