West end clubbing & Hyde Park

Har inte hunnit sitta vid datan så mycket denna helgen. Har varit ute en massa. I fredes satt vi ju i hyde park och förfesta lite innan vi drog vidare till chinawhite. Hade en helt okey kväll asså. Nattbussen hem sen tog ju 2h och sen glömde jag bort var jag skulle byta. Så jag gick hem från wanstead kl.4 på morgonen, vilket tog mig 30 min. Tur att jag hittar därifrån, men de va ju as kallt och sen hade jag ju inte världens minsta klackar heller. De är sånt man får ta när man är blond :P

Igår mötte jag upp girlsen för att sola och ha lite pick nick i Hyde park. Vädret var ju hur nice som helst med lite vindar som svalkade i mellanåt. När de började bli lite för kyligt drog jag, ida och elinor hem till mig och lagade lite mat. Jag fick lära mig hur man äter pasta med gaffel och sked haha. Är de bara jag som är helt efter och äter med gaffel och kniv el?

Idag har de inte varit ett moln på himlen och helt vindstilla, så vi la oss i hyde park idag igen för att försöka bättre på brännan lite. Höll typ på att dö och nu är ja typ röd som en tomat i nyllet. fint de! Men har iaf haft en rolig helg med fina vänner och fint väder! ..å nu kommer värsta bildbomben från i helgen..!


från i fredes, hyde park & chinawhite











I Hyde park från igår..




Och nån bild från idag i Hyde park..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0