Camden market

Mötte upp Emelie idag vid 11-tiden (lyckades ju försova mig igen) för att gå en sväng på marknaden i Camden. Eftersom de var en vardag och ganska tidigt så var de heller inte så mkt folk som de brukar va..skönt. En sliskig kille vid ett stånd försökte sälja ett linne till mig genom att flörta en massa. Han frågade va ja gjorde här och ja svarade att ja va au-pair eller nanny då (alla fattar inte va au-pair är). Då påstod han att han behövde en nanny, till han själv..eew!!! Sen fick han ont i hjärtat för att ja hade pojkvän..(mm bäst & svara ja på den frågan så man blir av med dom) När vi kände oss lite hungriga så gick vi en sväng bland matstånden och där försökte dom tydligen med allt för att få en att smaka. En av killarna försökte med "smaka så får du mitt nummer!", Öhhh??? HAHA. Människorna här är i en särklass för sig själva (:... Vi bestämde oss iaf tillsist att ta en chicken fajita, trots att curry goat lät väldit frestande... Blev dock inget annat köp eftersom ja inte kunde bestäma mig för va ja ville ha..haha..

Nu vet jag inte va ja ska hitta på. Flickorna från SATC ska tydligen befinna sig på rödamattan vid leicester square (här i London för er som inte vet var de är) om en kvart. Men alla jobbar & jag har inte lust att dra dit själv. Ja menara ja har ju redan träffat Robert Pattinson, så alla andra kändisar känns ju såååå tråkiga nu..haha skoja. Ikväll är de semi-final 2 av eurovsion, måste se anna ju och rösta sönder så vi kommer till final !!!



Visst e dom himla coola?


funderar på att pierca & tatuera mig där..

En resturang..kan man inte tro?

Ja glider numera runt på ett lejon i London..



söta vi blev på denna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0