No Eurovison whitout Sweden! buhu!



Ja har varit duktig och städat hela morgonen.. familjen kommer ju tibax imon el på sönda? buhu.. Men om tre veckor så drar dom igen! woho! hehe. Träffade först Anne igår och bara satt i parken och pratade skit. Glömde föresten bort att skriva att vi såg Lizzy Pattinson uppträda (Roberts Pattinsons syrra) förra veckan och nårra andra artister, som ja nu inte kan minnas namnen på hehe. Detta sändes tydligen live på tv. Minns inte var det va men de var inne på en ganska liten pub och vi satt långt fram. Så nu har man varit med i tv oxå hehe. Sen så stötte man på hans andra syrra inna på toan hehe. Såg ju SATC2 igår kväll oxå med Carmen, Ida & Elinor. Den va ju skitbra! Bättre än jag hade väntat mig faktist! Ikväll blir de ju att se på Eurovision i svenska kyrkan. Men de känns lixom inte lika kul längre.... behöver ja nämna varför?? Vem ska man nu rösta på då??? UK har ju värsta tönt låten!! ÅÅÅÅH dumma europa och stackars Anna!!!! Aja nu måste ja skynda och fixa till mig lite snabbt innan Kate kommer. Hon blev "utslängd" från hennes familj, så hon ska få sova hos mig inatt. Vi ska möta upp Emelie ikväll och nårra till tror ja..och köpa lite svenskt godis innan eurovision.. Finns en svensk affär där i närheten. Har aldrig varit där så de ska bli kuuul. Efter Eurovsion så sätter vi oss nog på svenska puben och täffar de andra girlsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0