Eurovision night

Kate satt fast i tunnelbanan och blev försenad hem till mig igår, men vi skyndade oss till tågstation så fort hon lämnat av sina väskor hos mig. Som sen visade sig va avstääängt. Så irriterande! Hänt två ggr nu. Igår och på min födelsedag!! Klart att dom skulle lyckas pricka in den dagen! Så vi försökte hitta en annan väg som skulle gå snabbt, men de gick åt skogen hehe. De slutade med att vi kom ännu längre bort än ifrån där vi börjat. Vi kände oss så grymma! Hata London bussar asså! Efter bara sådär 2h eller nåt var vi framme vid sv kyrkan för Eurovison! Tyckte att de va ganska bra i år även om Anna inte va med. Men satt ju lixom och gapskratta åt hälften av bidragen hehe. Diggade killen som stod och jukade med saxofonen, men mina favoriter var nog endå Cypern och belgien. Fattar inte rikrigt hur Tyskland kunde vinna. Hon stod ju mest bara och flaxade som en liten fågelunge. Ganska kul de oxå. 

Efter Eurovsison drog vi lite oplanerat hem till elinors pojkvän. Egen designad lägenhet och allt.. Vissa har de bra hehe... Vi tog några drinkar och hamnade på en matta. Där snackade vi och skrattade bort resten av kvällen. På hemvägen kom jag och Kate vilse igen! oväntat! haha. Var hemma sådär halv 6 på morgonen och har spenderat resten av dagen i sängen. Tack för en kul kväll girls<3


Kate & Emelie

Jag & Kate

Han hade redbull med "diamanter" aaaah ja som älskar red bull haha ;)

Kate & Ida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0