Bajs bussar...

Besviken ja blir ååh!! Jag kunde inte hitta någonstans på hemsidan att tågstationen fortfarande skulle va stängd idag. De är ju så att jag lånar mina värdfamiljs oystercard så ja kan åka gratis vart jag vill i London (som sagt). Men jag måste ta tåget till zon 2, för att sen kunna ta tunnelbanan. Så när jag upptäckte att tågstationen var stängd så försökte ja lösa de på nåt sätt..men de slutade med att jag yrade runt på olika bussar i 1h istället. Kunde ja inte offrat 3 pund istället och åkt från zon 4. Så nää ja träffade aldrig Ida eller Johan ikväll, tråkit! Missade Ronja när hon va här oxå, suck !! Så jag åkte till tesco istället (wiho!) och köpte walkers som ja sen proppade i mig till mamma mia. Så de känns lite bättre nu haha, men bajs på London bussar... inget kan bli mer komplicerat asså haha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0