Shopping och kubb i Regent's Park

Nu sover skitungarna så ja passar på att blogga lite. Igår iaf så slutade jag vid 1 så jag sprang några timmar på stan och spenderade lite money. Sen mötte jag upp Carmen och vandrade med henne och ett annat gäng till regents park för lite kubb. Måste vara finaste parken jag sätt hittils! hehe. De blev dom yngre mot de lite äldre. Vi vann första rundan men sen gick de utför.. När de sen började bli lite för kallt så drog vi en snabb runda till puben the Harcourt arms, tror ja den heter? haha. En svensk pub iaf. Har varit där många ggr men kan fortfarande inte komma ihåg namnet, bra emmelie! Träffade lite nya människor och hade trevligt, men sen när man går hem så går ju klart den största och tungaste påsen sönder.. Min vanliga tur de (:



Vårt lag

Söta carmen

mysdress från primark

jeans jacka från bik bok

2 linnen och en topp från bik bok

väska, inneskor och sockar från primark (ja jag fryser inmohus!)

tröja från primark


Kommentarer
Postat av: Carmen

jaha sa du skippa att kalla mig for alkholist denna gang eller hahaha :p

2010-05-07 @ 01:27:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0