You're that guy I'd be stupied to trust, but just one night couln't be so wrong, you make me wanna lose control

Vaknade inte fråns 15:00 idag och gick upp och tog ett långt bad hehe. Hade en grym kväll på Chinawhite igår med Carmen. Träffade även två stycken trevliga au-pairer från härliga Göteborg! Till sist hamnade vi på någon efterfest i putney. Kl. 5 på morgonen när tunnelbanan började gå igen så bestämde jag mig för att dra mig hemmåt. De tog mig 2h att komma hem! fiii f*n säger ja bara! Så runt 7-tiden var jag hemma och va inte i sängs fråns 8 nån gång.. puh! Känner att de kommer bli mångra grymma party kvällar på chinawhite i fortsättningen ;)

Fick nårra fina bilder från igår oxå minsann! haha!






Hoppas dom inte dödar mig nu för bilderna, haha. Men ja tyckte dom va så grymma! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fy faen :P



som sagt! maila alla bilder din prutt!

2010-05-08 @ 20:17:53
Postat av: Linn

haha vad hittar man här... störda foton och rätt störd natt men riktigt kul!!

2010-05-20 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0