Baby, I don't want to dance with nobody, but you

Färgade inte håret igår, utan jag gjorde lite fler blonda slingor. Blev missnöjd till en början, så jag tvättade de igen och nu ser de bättre ut, hehe. Inbillade mig först att de var en aning oranget men de är de ju faktist inte. Tycker om de nu haha. Stack till bånken sen på kvällen med syrran, nathalie och en vän till henne. Blev en trevliga sista kväll med bästis innan jag åker tillbaka! Och Ikväll blir de en sista kväll med mina fina kusiner! Kan dock inte använda min kamera eftersom ja inte kan laddad den här. Tappade ju bort min laddare och fick köpa en i London och dom har ju andra uttagen än vi! Ovanligt för mig att tappa bort saker eller?


Jag och Nathalie för ett år sen typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0