Nothing makes the earth seem so spacious as to have friends at a distance; they make the latitudes and longitudes.

Syrran fyllde år igår och jag tycker mina syskon kan sluta växa upp nu! Eddie som nyligen fyllt 8 är fortfarande 5 år i mina ögon och jisses va lång han blivit sen jag såg han sist! Träffade Louise sen en stund på kvällen snackade och lekte med hennes nya lilla söta vovve. saknar min nu ju!
Var och gjorde lite ärende imorse och sen skulle ja kört och hämtat eddie i skolan. Gissa va ja gör, jo ja glömmer bort han haha. Som tur va så ringde dom hem, så ja slängde mig in i bilen...så typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Carmen

haha jag skulle hämta georgie o bel en gång oderas kompis. kom hem med två barn o känner att något e fel... jag glömde geroge...

2010-10-08 @ 10:11:00
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0