This flower needs somewhere to go, No room to grow. All these dusty roads. I got a ticket and a dream

Träffade kusin igår igen för ännu en skogrunda med hundarna nere i Njura, sen blev de en sväng in till stan med mamma idag för lite saker inför resan back to London. På vägen dit så stöter man på sin farfar helt random efter sisådär 5-6 år och fick höra att man såg ut som en 18-åring, hmm..?! Köpte iaf ett nytt överfalls alarm och batterier. Bäst å se till att de funkar denna gången om de nu skulle hända nåt igen! Blev en ny resväska oxå eftersom min är så hemskt jobbiga att släpa på! Mötte upp Nathalie sen för lunch på trendie och så lite shopping inför imorgon. Köpte färg till mitt hår oxå men vilken tänker jag inte avslöja! hehe.

Kommentarer
Postat av: Ida

Come back! Jag räknar din tid därborta i helger, och nu är det tredje helgen. Du måste komma o catcha up nu! Nyfiken på hårfärgen!

2010-10-15 @ 12:13:00
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0