Always put yourself in the other's shoes. If you feel that it hurts you, it probably hurts the person too.

Nu har ja minsann bara 1 vecka kvar i Sverige, sen bär de av till London igen! Känns väl både roligt och tråkigt att åka, men till jul kommer jag och hälsar på igen, vilket känns bra! Idag har de blivit storrensning bland både mina kläder och saker. De mesta är minnen, kort och böcker. Får alltid en tår i ögat när jag rotar igenom allt! Har spelat lite memmory med lillebror min också nu ikväll och gissa vem som förlora stort alla ggr?? jo, jag! De känns riktigt illa att förlora mot en 8-åring i memmory.. Fast inte riktigt lika illa som att behöva läsa brukshandvisnings boken för att fatta hur en mikro funkar...


Saknar mina fina London vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0