Chances are so hard to come by and the second one is impossible to find

Stack till brick lane igår och lämnade ett cv på fika, som är ett svenskt cafe/resturang. Vet faktist inte riktigt vart jag vill jobba, men de hade varit kul med ett ställa som var lite svenskt. Tog sen en runda på Oxford street iaf för att leta present till min värdfamilj (åker ju snart) men hittade inget, bara en kjol på H&M till mig själv såklart hehe. Hade inte så mycket tid igår men har mer idag, så förslag på va man kan ge.. någon?? Tog en runda inne på Selfridges också. Har bott i London i snart 7 månader, men aldrig varit där inne fråns igår, illa! hehe.

Nu har jag slutat för dagen och solen skiner här i London! Skulle tippa på minst 20 grader ute. Ska slänga mig i dushen nu och fixa till mig sen drar jag in till stan igen för att läma lite fler Cv:n och köpa presenter. Sen ikväll blir de pubrunda med ung i London. Välidgt busy vecka...

..btw, vet du någon som söker anställda nånstans eller hyr ut ett rum (i oktober) , så hör av dig till mig, please!

Kommentarer
Postat av: Ida

När kommer du tillbaks? Var ju o kolla på ett rum igår i ett hus som jag funderar på att ta. Ett till rum skulle bli ledigt runt tionde oktober. Sök jobb på westfield! Ser skyltar här o där i skylfönstrena att de söker personal.

2010-09-23 @ 13:32:49
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0