London's fashion night out







Igår var de fashion night out här i London, så ja och ett gäng tjejer gick runt i lite olika butiker, snackade och drack bubbel. Några affärer hade discount på deras kläder, gratis sminkningar, gratis drinkar och bubbel och annat kul. Fick tibax min kamera oxå igår som ni kanske ser hehe. Så ska lägga upp lite bilder från i fredes här snart oxå.

helt sjukt varmt de är i London idag.. Snacka om oväntat. Ja som hade tänkt ta mig i kragen och köpa mig ett nytt paraply. Men de borde jag förmodligen göra endå... Man kan inte bo i London utan ett paraply! Tråkigt att jobba länge när de är så fint väder..blir iaf middag med C sen ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0