Time is a brisk wind, for each hour it brings something new, but who can understand and measure its sharp breath, its mystery and its design?


Jag på flyget påväg till Newcastle för 7 månader sen!

Grattis till mig!! hehe. Idag har jag varit 7 månader i England och 6 månader och 12 dagar i London! Ja och utan att ha varit hemma och hälsat på något! stolt!! hehe. Desstu längre jag är här desstu längre vill jag stanna, men inte utan att komma hem och hälsa på såklart! Får hoppas på att de blir snart!!


Kommentarer
Postat av: caroline

De kommer från Cath Kidston! Älskar det märket, haha.. Finns en butik i Notting Hill på Portobello road och även inne på Selfridges, på nedervåningen :)

2010-09-12 @ 18:34:10
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0