You gotta take some chances, you gotta risk losing it all, you gotta close your eyes and leap because it might be worth the fall.

Nu så är de bestämt! En ny au-pair kommer hit tidigt den 27 sep. Jag måste stanna kvar då och visa henne vart allt finns och vart skolan ligger osv.. Sen kan ja åka på kvällen eller när de passar mig som bäst. Bara att boka flyg nu då!
Kate och några till skulle på middag ikväll, men tror nästan jag skippar de. Måste boka flyg och fixa med lite annat innan ja åker hem. Känner mig sjukt stressad just nu, men glad!

Kommentarer
Postat av: Carmen

fy faen asso! seriöst. tänk om du hittar jättebilligt flyg den morgonen eller kvällen innan?? o så får du inte åka?? nu blir jag förbannad. kan inte mamman ta den dagen ledigt??? aahhh

ses vi imorogn???

2010-09-14 @ 17:36:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Ida

uhh.. tagg i hjärtat :( du får bara åka till svea om du inte blir kvar! annars släpper jag dig inte!

2010-09-15 @ 00:50:27
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0