What doesn't kill you, make you stronger








I fredes var jag på pubrunda runt Old street med Carmen, Kajsa och en finsk tjej som jag nu glömt bort namnet på? Kul att träffa kajsa igen, var ett tag sen!

I lördes mötte jag upp Kate och ett gäng svenska tjejer på Oxford street, för att sen testa yoghurtglass inne på snog i soho. Inredning är grymt cool där inne, men glassen va sådär. Jag testade den vanliga med brownie och hallon topping och ja toppingen var godast hehe. Jag var dock inte alls på humör och helt inne i mina egna tankar hela dan. Sen visade de sig att jag gått runt och oroat mig i onödan... 
Senare på kvällen drog vi till Molton house för lite gratis vin och några drinkar vodka innan vi skulle dragit vidare till Movida. Promotorn va helt yr och vi försökte komma in på tre olika klubbar utan resultat.. Lite dåligt samveta har jag över allt jag sa till han haha... men kan man inte sköta sitt jobb, så tycker ja man har rätt i att klaga!!

De som sen hände mig på hemvägen fick mig att inse vissa saker... Jag har hela tiden vetat om att vägen jag går hem inte är säker på natten, men jag har bara blundat för de. När de sen väl händer något, så får de en att tänka om... Även om de var en hemsk upplevelse, så är jag glad över att de inte gick längre. Jag trodde vid det läget att de va helt kört för min del...De kunde lika gärna ha varit de. Jag vet inte va de var som räddade mig...för mitt larm funkade inte som de skulle..men jag känner mig tacksam över att jag lever och inte är skadad på nåt sätt!!

I söndes var jag inte alls på humör, tills ja fick träffa C som kunde trösta mig efter va som hände igår. Kollade en stund när han dansa och sen lagade han middag... Stanna över natten och kom 20 min för sent hem!! Hon var väl inte jätteglad över de hehe "Emmelie.. we have one condition and that is you have to come in time when you work" oopps...


Kommentarer
Postat av: Ida

Men va?? VAD HÄNDE PÅ HEMVÄGEN? :S

2010-09-21 @ 08:41:37
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Trees

Men hjälp, vad hände på vägen hem darling?? :| hoppas du mår bra!!

hm, annars är soho förjävla trevligt:)

2010-09-21 @ 11:16:35
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0