Time is what we want most, but...what we use worst

Denna gången lyckades ja få med mitt cv! puh! haha. Delade ut 3 stycken idag runt Edgware road..de är ju alltid nåt hehe. Orkade sen inte så mycket mer. Imorgon drar jag mig ut igen, aaah orka! Till Westfield denna gången MED mitt Cv...haha. Ska se om ja hittar Ida inne på Bershka oxå (: Senare blir de troligen storstädning av mitt rum och packa ner allt, så ja kan spendera resten av min helg med mina vänner och Lee innan jag åker hem....
Jag åker hem om 4 dagar? omg 4 dagar! haha. Är väldigt excitet kan jag ju säga! Samtidigt är jag väldigt stressad över hur de kommer bli när jag åker tibax..! Nää men vilket intressant inlägg de här blev! Som vanligt då alltså..haha..

Kommentarer
Postat av: Carmen

se bara till att du delar ut dom till den rekryteringsansvarige. annars brukar do mhamna på hög ;)

2010-09-24 @ 08:10:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe då hittade du säkerligen inte mig eftersom jag var ledig :D hos oss lägger vi alla cvn i kuvert o lägger dem i en hög. Men när de väl behöver någon läser de igenom den, och jag fick ju faktiskt jobbet så - genom att bli dragen från en av högen. Då gäller det att ha ett megabra cv! Fråga efter the store manager eller deputy manager om det är en butik du söker jobb i. Puss.

2010-09-25 @ 01:06:50
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0