God girls go to heaven, bad girls go to London


Jacka jag testade igår inne på Rivers Island...

Igår tog jag tunnelbanan till Westfield för att dela ut lite cvn..men va tror ni jag har glömt när ja kommer fram? Mina cvn!! Ååååh hur blond får man va?! De tar mig 1,5 h att ta mig till Westfield. Så inte hade ja någon lust heller att åka tibax! Gick runt och letade lite presenter iaf och ett hejdå kort till min värdfamilj. Bland alla dessa 1000000 olika kort som dom har här, så finns de inget med bara ett goodbye. Typ Varför?? De får bli ett goodbye and good luck eller ett thank you kort istället då da antar ja...? funkar väl med.. Stack sen vidare till Totally Swedish iaf och köpte lite kakor och godis till familjen och sen dillchips till mig själv. Efter de tog jag en runda på Oford street igeeen för presenter till miiin familj där hemma! När klockan sen närmade sig 8 så blev de pubrunda med ung i London. Kul att se att de blivit så många. När jag först kom till London och började gå där så va vi ju typ 6 pers, men nu var vi säkert runt 30. Var iaf skönt och sitte ner lite, snacka, äta, dricka och ta de lite lungt. Kändes som om ja hade spungit vasalopet i öknen ungefär..



Kommentarer
Postat av: Carmen

du kommer se om en månad ere ba vi som sitter där igen haha

2010-09-23 @ 19:25:44
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0