While were dancing I lose gravity.

Fick köra idag för första gången efter 7½ månad. Kändes lite nervöst men allt faller ju på plats när man väl sitter där igen. Annars har ja bara spenderat dagen med lillebror och guitarr hero. Har även sökt lite jobb och lägenheter. Känns inte som ja kan slappna av och njuta av tiden här när jag inte vet hur de kommer bli när jag kommer tillbaka till London. Jag är en alldeles för stressad människa. Borde stressa ner kanske... Imon kommer iaf kusinerna hit igen! Helgen kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja varför ska man alltid stressa? Men seriöst tror jag det är helt i onödan. Tyvärr är det knappt nån ide att söka jobb från sverige. Gör det när du kommer hit, och gå runt med cv:n. Självklart kan du kolla runt på gumtree.. men tror de flesta får genom att gå runt.

2010-09-30 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0