It isn't the problem along the way that make us or break us. It's how we learn to stand and face them that makes the difference.

I fredes tog jag upp med familjen att jag snart varit här i 6 månader. Vi hade tydligen misstolkat varandra..för hon hade fått för sig att jag skulle stanna längre? Så nu måste jag stanna tills dom hittat en ny, så ja kanske kommer hem om 2 veckor, 3 veckor eller 4 veckor? I dunno...skit störigt att inte veta. Ja vill boka flyg nuu!
Senare på kvällen var vi på lite förfest hos Kate's kusin i Kilburn innan vi stack vidare till Whiskey Mist. Kvällen blev kortvarig för min del... kan ju nämna att jag fick åka ambulans för första gången heee...

I lördes var jag så bakis att ja knappt kunde lyfta mig från sängen. Så ja bara näää ja ska inte med ikväll..mår inte alls bra! Sen får man reda på att de varit ute och festat med killarna från Gossip girl??!! How sick is that?? ååååh haha! Ed Westwik hade tydligen varit inne på bond och sen hade Kate lyckats få med dom på efterfest i Sebastian Stans hotellrum. Kate du e galen!! haha. Sen hade dom tagit bilder tillsammans med dom med min kamera!! INTE okey när ja inte är där!! haha!!

I söndes blev de storstädning av mitt rum eftersom den nya au-pairen (om hon nu betämmer sig för denna familjen) skulle komma och kolla på mitt rum osv. Senare på kvällen drog jag till soho för att vänta på Carmen innan vi drog till B@1 där dem skulle ha lite födelsedags fest för en av bartendrarna. Sen kommer en kille fram till mig och vill ha växel till telefon automaten för hans mobil var död. Så han skulle ja ge mig två pund om ja gav han växel. Dum i huet som jag är så ger ja han det, men sen går han bara iväg utan att ge tibax mina pund. Ja följer efter han skit förbannad men han lådsas som ingenting. Sen kommer en tjej fram upp i ansiktet på mig och försöker skrämma bort mig. Säger att ja kommer råka illa ut och massa skit. Så vi stod där och skrek varandra i ansiktet. Tillslut gav jag upp..de va 2 pund. Åh ja va skulle ja göra? Slå ner båda två? Ringa polisen för att någon stulit 2 pund? Hade de handlat om 10 pund så ja..då hade dom minsann inte fått komma undan! Men gaaah argh blir ja!!!

Såå nää ååh vilken hemsk helg!! haha
(har lite bilder från i fredes, men glömde ju som sagt min kamera i kates väska!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0