Action speaks louder than words.

Lyckades somna om imorse sen fter någon timme. Jag började lixom inte fråns 9 igår eftersom barnen har lov. Jag hade lampan tänd vid sängen och låg med anisktet vänt mot den för att kunna vakna lättare om jag skulle få samma dröm igen. Men nej inga fler drömmar och jag fick sova gott 1h till! Har endå mått sådär idag men nu efter att ha tryckt i sig två chicken fajitis och läst mina favorit bloggar så känns de bättre! Funderar just nu på vad jag ska hitta på innan jag börjar igen. Kanske en sväng till Westfield eller poundland för att köpa mitt favoritgodis?



Två bilder jag tog i lördes lite hastigt på min nya kappa och kavaj från H&M. Jag har en tendens att shoppa upp hela min lön..

Kommentarer
Postat av: Carmen

sygg kappa. jag har hört att om man berättar om sina mardrömmar så försvinner det. hoppas det hjälper nu ioch med du skrivit om dom!

2011-02-21 @ 20:24:30
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0