Everything has been figured out, except how to live.


Efter att jag ringt banken igår och frågat om mitt kort ja då trillar de in genom dörren. Snacka om att dom har noll koll när de gäller nånting här. Tycker de är lite drygt också att ens pin kod kommer senare i ett annat brev!! Ja, jag heter numera Miss Sara, som jag förklarat i ett tidigare inlägg hehe.

Ska strax äta lite lunch sen ska jag träffa Minna för en latte på starbucks. Igår var en riktigt dålig dag, men jag försöker hålla huvudet uppe. Saker och ting ordnar sig förhoppningsvis?!

Kommentarer
Postat av: Carmen

i sverige (iaf på handelsbanken) så kommer pinkoden ochså i ett separat brev. Det är för din säkerhet för om någon annan skulle komma över ditt brev...

2011-02-24 @ 13:49:57
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Bina

Ja jag tänkte precis säga samma sak som Carmen :)

2011-02-25 @ 00:47:41
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0