No winter lasts forever, no spring skips it's turn.



Heeeej våriga London! Blev så glad idag när jag upptäckte hur blommorna på träden börjat slå ut. Har ni vår borta i Sverige också? hehe. Idag stack jag och Maris iväg på en liten snabb shoppingtur till westfield. Köpte lite på H&M som jag kan visa imorgon. Promenerade sen till Notthing hill för att kika lite på portobello market. Jag köpte min crepe med nutella (ja igen) men man får mycket mer nutella där ju! Nu ska jag strax babysitta. Maris kommer hit och gör mig sällskap. Vi tänkte kränga lite pizza och sweets! Idag är de dessutom ett helt år sen jag kom till UK för första gången! Det måste ju firas?! xx

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Ja precis, det finns ju en miljon grejer att göra/se i London, problemet är bara att man inte vet om det! Just den boken jag har är från Lonely Planet - riktigt bra! Men, det finns ju guidböcker att få tag på i princip överallt. Hoppas du hittar någon bra :) Föresten, vart i London bor du?

2011-02-13 @ 01:16:01
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0