Life is never easy for those who dream.


Mina nya träningskor jag glömt att visa..

skratta inte åt mig. Jag vet dom är gigantiska, men jag råkar ha gigantiska fötter! Dom är dock världens skönaste och man känner hur man verkligen får fart när man springer. Jag vet inte mycket om träningskor men tydligen spelar de roll vilken slags fot man har. Om man har en låg eller hög arch vill säga. Kan inte komma på vad det heter på svenska? Jag har hyfsat låg arch så jag behövde stöd på mina, vilket kostar lite mer. Dom kostade 36£ (ca.400kr) Tycker inte de är alls mycket pengar för bra träningskor! Var ute och sprang idag när jag vakna trots att det duggade och var kallt. Nog pratat om det. Nu tänkte jag dra iväg och göra lite ärenden och senare ikväll möta upp Maris för en sen "alla hjärtans" dag middag typ. Tror de blir sushi! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0