Please excuse I don't mean to be rude, But tonight I'm f*ckin you


Kom precis hem från B@1 i Hammersmith. Tog nårra drinkar med Maris och Sj. Jag satt mest bara och gäspade men iaf hehe. Försökte även lära Sj lite svenska. Han påstod att alla svenska killar såg ut som beggars (uteliggare, tiggare). Eftersom han hade en svensk kille på jobbet som inte rakade sig, hade fula skor och var allmänt skabbig. Där ser man! Har varit en busy day idag annars. Igår var jag iväg och shoppade med Maris inför idag. De är meningen att jag ska få min lön varje lördag morgon men dom har aldrig hela min lön när jag frågar efter den. Så de blev inte så värst mycket shopping som jag hade räknat med för självklart hade hon knappt några pengar ute till mig. Blir så sjukt ittiterad på det. Att jag inte får min lön när jag ska ha den är som att jag skulle säga att jag glömt hämta hennes barn i skolan. Någon ordning och reda får de va! Missade melodifestivalen i lördes också eftersom jag hade babysitting men den ska väl gå att hitta online nånstans snart? Nej nu väntar sängen...xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0