Thank God the week is done,I feel like a zombi gone back to life.

Klockan är inte ens halv 8 här än men jag känner att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Känns ju bra då med tanke på att de kommer vänner till min värdfamilj ikväll med FYRA barn. Tror inte de kommer bli så mycket sömn inatt eller imorgon nej! Lyckades öppna mitt bankkonto idag äntligen efter bara sådär 3 veckors tid. Dom upptäckte nu att på mitt pass är mitt förstanamn Sara och inte Emmelie. Sara är mitt mellannamn men av någon anledning står de som mitt förstanammn på alla kort osv. Alltså stämmde inte mina uppgifter jag gett dom med mitt pass, så antagligen har de varit därför. Tog mig mindre än 1h att öppna kontot idag. Lite frustrerande när man försökt i 3 veckor och inte fattat vad som var felet, men men nu är de done! Får hoppas att mitt bankkort kommer rätt också. Ja man vet ju aldrig...bloggar mer imon, för nu är jag så trött! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0